vineri, 5 iulie 2013

Cele mai misto replici de agatat

Am decis sa fac un top al celor mai  jupane replici de agatat la care recurg baietii:>
Nu, replicile nu le-am scos eu de pe net, prelucrate de pe status.ro sau chestii de genul asta.  Am folosit in jur de 20 de fete de 17-19 ani ca sa-mi spuna ce  replici  le-au miscat cel mai mult la baieti:>    Mai jos lista:
1 Te-a durut? Cand? Cand ai cazut din rai?
2.Ce facy gagyco?
3.Esti sigura ca esti reala?!
4.Scuza-ma, cum incepe numarul tau de telefon?
5…….Buna…stiu k sunt urat, dar am zis sa incerc si eu poate imi iese macar in seara asta
6…..Wooooowwww….c picioare aiiii….Ce numar porti la papuc ?
7 Sa ne cunoastem mai bine, poate cine stie ce iese;;)
8.Cad lacrimi din ochii mei raniti de atata frumusete.
9.draguta,dar nu sunt singurul care spune asta asa ca….poate ar trebui sa fii tu cea care sa faca primul pas.
10.” La cum arati cred,ca te afli prin cele 10 modele ale planetei,sincer!!!nushtiu pt altii …”
11.Maicata e terorista, a facut o bomba
12.vous comme une Miss Univers
13.”Fata, esti 99% apa iar mie mie sete”
14.fetitza arati ft binee ce ai zice vrei sa ne bagam
15.”parca trebuia sa ma bati nu…?!haaiiastept o bataie din partea ta”
16.” ooooofffffff domne ce bob de aur esti”
17.Brunetele se potrivesc cu baieti asa ca mine!
18.” Te uitzi`.. Itzi` Placee`.. Itzi` Doreshti`.. Da` n`ai ce` face`.. Traiejti` cu` sperantza`!! .. Vei` muri` Cu` regretu`!
esti ff superba….:X:::*::*:8:**:?*:* “
19.Hey pisi ce zici de noi doi si o camera?
20.Papusa cate banane ai mancat de arati asa?
Cu 2 precizari:
Doua fete mi-au spus ca ele agatza baietii, drept pentru care nu stiu nimic.
A doua precizare, un amic s-a scapat si cand a auzit ca fac un articol cu titlul asta mi-a spus replicile pe care le foloseste el:
-Arati bine dar ai arata si mai bine langa mine
-Crezi in dragoste la prima vedere sau trebuie sa mai trec de cateva ori pe langa tine?
– Ce picioare frumoase. La ce ora se deschid?
-As putea sa te imbat si sa profit de tine, dar stiu ca nu e corect. Asadar, ce-ar fi sa-mi iei ceva de baut, sa ma imbeti si sa profiti tu de mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu